تجهیز و بهره برداری سالن ورزشی چند منظوره مهرجان تا به کی ادامه خواهد داشت؟!!! این انتظار چه زمانی پایان می یابد؟!!! آیا افتتاح این سالن در نیمه اول سال 1393 امری دست یافتنی است؟

توجه:برای دیدن هر تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک و یا ذخیره نمایید.

سلام، سلامی گرم به تمامی ورزش دوستان عزیز، نمی خواهیم سرتون را به درد بیاوریم، برای همین مستقیم می رویم سر اصل موضوع.

یادتونه اولین تیتر خبری مربوط به سالن ورزشی مهرجان چی بود و کی بود؟ چه سایتی تیتر زد؟ ما به شما یادآوری می کنیم؛ اولین تیتر خبری این بود: سالن ورزشی مهرجان در مرحله فونداسیون برگرفته از سایت شهید برات، تاریخ خبر  را هم که ما باز نشر کردیم، می تونید روی تیتر کلیک کنید و ببیند(16اردیبهشت91)، خب این خبر بدی نبود، بذارید بهتر بگیم، همه و همه ی ورزش دوستان و اهالی روستا خوشحال شدند، چرا؟!!! خب دیگه، پس از سالیان سال دیگه از بازی فوتبال روی زمین سخت و خشن آسفالت شده، جدول های سیمانی کنار کوچه و خیابون، دروازه های کوچیک و از همه مهمتر آسیب هایی که از زمین خوردن روی زمین سخت و بدتر از اون، برخوردهایی که به جدول کنار خیابون داشتند، خلاص می شدند. بهتره این تصویر را نگاه کنید، که اگه خدایی نکرده پای این عزیز به جدول می خورد، معلوم نبود چه بلایی سرش می اومد، اونم توی این لحظه که کمتر از یک هفته مونده به سال جدید(1393)

خب بذارید از موضوع دور نشیم، اولین خبر 16 اردیبهشت 91، امّا با گذشت کمتر از یک ماه از انتشار این خبر در وب کویرنگین، آقای ابولفضل شمسایی خبری را تحت عنوان: از سالن ورزشی مهرجان چه خبر؟!!! ارسال نمودند. (می تونید روی تیتر خبر کلیک کنید و باز هم تاریخ را مشاهده کنید) همه چیز عالی و به سرعت در حال پیشرفت بود، چون پیمانکار سالن ورزشی همانگونه که در تیتر خبر هم ذکر شده، این نوید را داده بود که تا اواخر شهریور ماه سال 91 این سالن افتتاح خواهد شد.

امّا کم کم وقفه ها شروع شد، تا جایی که اواخر شهریور نه تنها خبری از افتتاح سالن نبود، بلکه در 24 مهر 91 وبلاگ کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مهرجان این خبر را تیتر زد: مراحل پایانی دیوار چینی سالن ورزشی مهرجان ، (روی تیتر کلیک کنید) کار به جایی رسید که مدیریت وبلاگ کانون فرهنگی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین، خواستار حمایت های همه جانبه عزیزان شد.

و حال در پایان سال 1392 هنوز هم دوستان عزیز و ورزش دوست ما، روی همان آسفالت های سرد و خشن کوچه پس کوچه های روستا، زیر نور کم معابر، با امکانات کم، حتی گاهی با عبور و مرور وسایل نقلیه از میان میدان بازی اشان، بازی خودشان را انجام می دهند، بدون کوچکترین چشم داشتی از مسئولین به تکمیل سالن ورزشی. امید که مسئولین عزیز هر چه سریعتر این مهم را مورد عنایت خود قرار دهند و به زودی منتظر از سر گیری امر سالن ورزشی مهرجان باشیم. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما کاربران گرامی هستیم. در ادامه تصاویر بیشتری از بازی عزیزان را در جمعه شب پایانی سال 92 مشاهده نمایید:

برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی روی آن کلیک و یا ذخیره نمایید.





*****

مروری بر 5 مطلب اخیر پیشنهادی، انتقادی در این وب سایت:
قابل توجه آقای طباطبایی نماینده محترم مردم خوروبیابانک در مجلس

نوبتی هم که باشه، نوبته 2030 مهرجانه!!!!!
شهر خور فاقد یک مکان تفریحی برای ساکنین شهر*عکس

*****

مروری بر مطالب اخیر اخبار شهرستان در این وب سایت:
آمار بارندگی شهرستان خوروبیابانک-چهارشنبه1392/12/21
تلاش برای رفع کمبودها در روستاهای خوروبیابانک

همایش نکوداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد برگزار شد

پاسخ مسئول هلال احمر به یک پرسش
برگزاری دوره آموزشی فعال به کادر بسیجیان شهرستان خوروبیابانک

***** 

مروری بر مطالب اخیر مهرجان در این وب سایت:
دهه ی اول ایام فاطمیه در دهستان نخلستان مهرجان
شب جمعه ای دیگر در دهستان نخلستان مهرجان همراه باگزارش تصویری

آیین درختکاری در دهستان نخلستان مهرجان اجرا شد

فرماندار محترم و بخشدارمرکزی شهرستان در حوض حاجی مهرجان

خدمات دهیاری مهرجان در این روز ها قابل تقدیر می باشد




برچسب ها : اخبار شهرستان برچسب ها : مهرجان برچسب ها : پیشنهادی، انتقادی